CYFROWA OBSŁUGA SERWISOWA
DZIĘKI CYFROWEJ OBSŁUDZE SERWISOWEJ
STATUS NAPRAWY NA BIEŻĄCO
Będziesz mieć dostęp do pełnych informacji o statusie naprawy i serwisu w czasie rzeczywistym.
WYGODNA ZMIANA
Z łatwością wskażesz dodatkowe czynności serwisowe lub zmienisz opcję bez potrzeby kontaktowania się z doradcą.
DOSTĘP 24/7
Wygodnie zostawisz i odbierzesz kluczyki swojego samochodu za pomocą Kluczykomatu, dostępnego 24/7.
MOBILNOŚĆ
Jeśli zajdzie taka potrzeba, wynajmiesz samochód zastępczy, który będzie na Ciebie czekał – kluczyki do niego również znajdziesz w Kluczykomacie.
PŁATNOŚĆ ONLINE
Dokonasz płatności za usługę bezpośrednio na platformie przy odbiorze swojego pojazdu.
INSTRUKCJA OBSŁUGI KLUCZYKOMATU
01
Wybierz
„Odprawa Check-in”,
wpisz numer rejestracyjny
i postępuj zgodnie
z instrukcją.
02
Potwierdź plan wizyty,
opisz potrzeby serwisowe i wskaż numer miejsca parkingowego.
03
Potwierdź wizytę – skrytka otworzy
się automatycznie, następnie zostaw w niej kluczyk.
04
Przy odbiorze wybierz „Odprawa Check-out” wpisz numer rejestracyjny i kod odbioru, postępuj zgodnie z instrukcją
i odbierz kluczyk.
05
W nagłych przypadkach wybierz „Brak wizyty”
i postępuj zgodnie
z instrukcją.
Cyfrowa Obsługa Serwisowa z Kluczykomatem
to nowoczesne rozwiązanie, które umożliwia wygodne zarządzanie serwisem lub naprawą Twojego pojazdu w pełni zdalnie.
Po umówieniu wizyty otrzymasz od nas SMS z linkiem do platformy, która pozwoli Ci przejść przez proces „odprawy”.
Będziesz mieć dostęp do przejrzystego panelu, w którym doradca serwisowy na bieżąco poinformuje Cię o każdym etapie realizacji zlecenia – od przyjęcia auta, przez wszystkie usługi serwisowe, aż po zakończenie naprawy.
CYFROWA OBSŁUGA SERWISOWA – KROK PO KROKU

UMÓW WIZYTĘ W SERWISIE
Skontaktuj się z nami telefonicznie
lub skorzystaj z formularza kontaktowego
dostępnego na naszej stronie internetowej,
aby zarezerwować termin wizyty.

ZREALIZUJ ODPRAWĘ ONLINE
Po umówieniu wizyty otrzymasz SMS z linkiem
do platformy, na której przeprowadzisz odprawę online. Możesz tam wskazać dodatkowe czynności serwisowe, które chciałbyś zlecić podczas wizyty, a także wpisać swoje uwagi lub dodatkowe informacje w dedykowanym polu.

ZOSTAW KLUCZYKI W KLUCZYKOMACIE
Po przyjeździe do serwisu umieść kluczyki swojego samochodu w kluczykomacie. Urządzenie zapewni
ich bezpieczne przechowanie do momentu rozpoczęcia prac serwisowych.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z POSTĘPEM NAPRAW
Regularnie będziemy informować Cię o statusie wizyty. Otrzymasz szczegóły dotyczące stanu technicznego Twojego pojazdu, a jeśli będzie to potrzebne, także zdjęcia lub filmy z diagnostyki.

ZLECENIA NAPRAWY I KOSZTORYS
Po wykonaniu diagnostyki nasz doradca serwisowy skontaktuje się z Tobą, aby przedstawić zalecane naprawy oraz kosztorys. Prace rozpoczniemy dopiero po Twojej akceptacji.

ODBIÓR SAMOCHODU I PŁATNOŚĆ ONLINE
Po zakończeniu serwisu Twój samochód będzie czekał
na Ciebie na parkingu w wyznaczonym miejscu. Kluczyki odbierzesz z kluczykomatu, gdzie przy ich odbiorze zrealizujesz płatność online za wizytę. Kluczykomat jest dostępny 24/7, więc sam decydujesz, kiedy odbierzesz kluczyki.


Copyright © 2025 Ultima Auto
Ultima Sp. z o.o.
ul. Fałata 1
58-560 Jelenia Góra
NIP: 611-22-36-001
REGON: 230499145
Polityki i Informacje
Polityka Prywatności Kontakt
Podczas tegorocznych targów Poznań Motor Show 2025, które odbędą się w dniach 24–27 kwietnia, odbędzie się premiera Kia PV5 i EV6 w Polsce. To dwa przełomowe modele, które zapowiadają nową erę elektromobilności i innowacyjnych rozwiązań technologicznych w ofercie marki. Kia PV5 to pierwszy model z nowej linii PBV – Platform Beyond Vehicle, zaprojektowanej z myślą o klientach biznesowych. Samochód dostępny będzie w dwóch wersjach: Passenger i Cargo. Wersja dostawcza wyróżnia się płaskimi akumulatorami, modułową konstrukcją (…)